неделя, 14 август 2011 г.

Моите впечатления от едно бизнес-пътуване в Москва

Здравей Дневнико мой!


Ето,че се връщам от Москва заредена с много емоции,енергия и ентусиазъм. Страхотно преживяване.Като се започне с пътуването,самолет,приятно и полезно общуване и нови запознанства.Хубав хотел и вкусна храна.Но най-важното,най-важното е самото събитие- Празника на стадион ,,Олимпийски" - Юбилей-15г Вижън!! Около 20 000 души от цял свят, хора единомишленици, хора с които говорим на различни езици, но се разбираме прекрасно с езика на сърцето.
Страхотно обучение:Тренинги на известни и много успели хора в маркетинга.Съветниците на нашият Президент.Разбира се,много полезно и вълнуващо беше да чуем тренинга на Том Шрайтер(Големият Ал).Този човек, който повече от 2 г, когато е започнал да се занимава с маркетинг, не е заработвал нито лев, но сега е най-великият в тази професия.Той има своя МЛМ компания, но беше дошъл за да изнесе пред нас тренинг, как ние да успеем.Какво да не правим и какво и как да го направим.За мен беше много полезно и интересно.
Разбира се,че всички с нетърпение очаквахме излизането на сцената на Президента- Дмитрий Буряк. Какво нетърпение и въодушевление само.Това е много велик човек.Да го слушаш е нещо върховно.Той говори 4.30 часа на сцената,без да погледне листче, без да се умори , като разказваше за постигнатото в компанията за тези 15г и за предстоящето.За новостите.За това,че ние,дистрибуторите и консултантите на Вижън, можем да бъдем спокойни за утрешният си ден, защото той,Президента, е гарант за това.
В тази посока, той разясни и новостите около сътрудничеството ни със Световната здравна организация.След 28г, работа по проект за изследване жизненият стандарт и качество на живот на хората по Земята, от които 8 г. заедно с Вижън, експерти и учени от 60 страни  са работили по изготвянето на този грандиозен проект.И той ще започне реализациата си през 01.2012г.И реализациата на този грандиозен проект, се възлага на дистрибуторите и консултантите на Вижън.Разбирате ли за какво става дума?Не на някое Министерство на здравеопазването на  Русия,Италия или на която и да е страна, а на нас,дистрибуторите на компания Вижън.Това е толкова впечатляващо!!!Това е доверие,гордост,отговорност,самочувствие и каквото се сетите от този тип.Това е акт, който ще дава плодове години напред,за поколения напред.Аз се гордея,че точна сега,аз се намирам наистина на точното място, с точните хора и в точното време.Искам да разкажа на целият свят за тази страхотна възможност.Това е за хора, които гледат напред в бъдещето.Хора, които искат да променят живота си и търсят възможности за това.И аз няма да преставам да разказвам на хората за тези възможности.Защото аз съм щастлива,че когато до мен стигна тази информация,аз я грабнах.Щастлива съм,че не я подминах.Затова ще я разнасям до хората.За тези, които я търсят.Които имат нужда от нея.За тези, които искат да живеят по друг начин и са готови да направят нужните усилия затова.А те са все повече и повече.По цял свят.И това ми носи радост,удовлетворение и много щастие.Новите запознанства,които прерастват в приятелство и партньорство, това е наслада за душата.От това пътуване, аз имам 11 нови запознанства.Можете ли да разберете какво означава това, че ти се срещаш с човек, който не си познавал и изведнъж, ставате толкова близки,че все едно вчера сте се разделили и все едно се познавате от 100 години.Разменяте си сувенири,подаръци,водят те на ресторант,смеете се,общувате и се разделяте, за да се срещнете отново, като приятели и партньори, нужни един на друг,както въздухът:):)за всяко живо същество:):),нали така се казваше по едно време....
Не съм писател за да опиша  и предам изцяло преживяванията си от едно такова бизнес-пътуване, но съм сигурна,че който иска да го усети и почуства, ще пожелае да го направи както аз поисках.Поискай и ще ти се даде.Ако нещо от всичко това, за което споделих някой го докосне в сърцето и душата и му се поиска, аз знам как,къде и с кого.
Сега ме чака работа.Трябва да осмисля всичко, за да го приведа в действие.А действието води към успеха.Упоритост,постоянство и търпение!!
Ще продължавам да разказвам.
Много слънце и усмивки да има в душите ни!
Пепа

Няма коментари:

Публикуване на коментар