неделя, 23 октомври 2016 г.

Добър ден Дневнико мой! Отдавна на съм те навестявала и не че е нямало какво да ти споделя, но все не оставаше време, защото наистина денят ми беше зает от сутрин до късно вечер. Да, имаше и тъжни дни, тревожни дни, тежки и проблемни,с много мъка, сълзи и неприятности, с много болка. Но нали има поговорка, че след дъжда и лошото време, грейва слънце. Нали знаем, че живота е виенско колело, има ниско и високо. И когато сме на най -ниското, трябва да положим много усилия, за да преодолеем изпитанията, които съдбата ни е поднесла, за да покажем, че сме достойни за още радост, щастие, победи, гордост и удовлетвореност. И така беше през 2016 година при мен. С много усилие, търпение и надежда преодолявах изпитанията,в очакване на слънцето, на доброто, на хубавото, което вярвах, че съдбата ми е приготвила. Не можеше да е все лошо, трудно и болно. Трябваше да има и друго. Силно вярвах и очаквах деня, мига, в който това ще се случи. Как мислите, права ли бях? Дали вървях по правилен път и дали надеждата ми щеше да бъде напразна или напротив, отново щях да бъда оня усмихнат и щастлив човек, раздаващ и получаващ добро и щастие. Може би и вие сте изпадали в подобна ситуация, може би и вие сте имали своите трудни моменти и своята надежда и упование. Аз вярвам, че и вие сте се справяли с предизвикателството на съдбата много пъти, доказвайки, че НИЕ СМЕ РОДЕНИ ПОБЕДИТЕЛИ! Аз много вярвам в това. Това мен ме е спасявало много пъти. И сега не ми изневери. Вярвам и продължавам да вярвам, вярвайте и вие - НИЕ СМЕ РОДЕНИ ПОБЕДИТЕЛИ! Всичко останало, е изпитания и са само част от живота ни! За хубавите неща, за красивите, за радостите и успехите, ще говорим утре! :) Обичам ви и вие се обичайте!

Няма коментари:

Публикуване на коментар